..

..

Stránky

středa 16. listopadu 2011

Příšerky/Monsters

Jednoduchá příšerka, která se osvědčila jako dárek. Zkuste ji i vy. Střih najdete zde: http://blog.revoluzzza.com/2009/02/25/tutorial-hopw-to-sew-a-revoluzzzionary-monster-wie-man-ein-revoluzzzionares-monster-naht/
Simple monster which is great as a little gift. Try it out. Free pattern on: http://blog.revoluzzza.com/2009/02/25/tutorial-hopw-to-sew-a-revoluzzzionary-monster-wie-man-ein-revoluzzzionares-monster-naht/






10 komentářů:

Korfela řekl(a)...

Díky .... to je přesné pro mé sousedovic mladice opice ... předpubertální ;-)

Calenndula řekl(a)...

ty jsou krásné! vždycky se mi u Tebe líbily, Vexí. a ještě taky ty věnce musím pochválit. ten s těmi háčkovanými kytičkami je boží, moc povedený.
pěkně zdravím!

Katka řekl(a)...

Ty jsou super :-)))) Okouknu návod a třeba taky nějaké spáchám :-))
K.

vexa řekl(a)...

To je fajn holky, jsem ráda! a také zdravím :-)

Jana Cingr řekl(a)...

jsou správňácké!!!

Ajka řekl(a)...

Rozkošné příšerky !!

Eva Jehličková řekl(a)...

Vidíš, já přemýšlela co pro Lukáška a na tyhle příšerky jsem zapoměla. Jsou krásné!

Monika řekl(a)...

Jsou moc krásné....:-D

Jahůdka řekl(a)...

Ty jsou super, už jsem je tady někde zahlídla, to bude dobrý dárek pro dceru, dospělou:-)

Anonymní řekl(a)...

Jsou naprosto luxusní!!
Doufám, že se mi je taky podaří nějak vykouzlit.