..

..

Stránky

úterý 22. května 2012

Zrcadlo/Mirror

Potřebovala jsem nějakou dekoraci na polici, tak jsem na rychlo zrecyklovala natřené zrcadlo. Ty klacíky jsem kdysi dostala a popravdě mně moc nenadchly, dlouhou dobu ležely ladem a nevyužité. Uvnitř jsou 4 malé zkumavky a teď se náramně hodí na kytičky a plevel co mi MiniMe natrhá.

I needed new decoration. I always look around the house first. I kind of recycle already painted mirror. The sticks I have for some time and I have never used them. It was a gift. There are 4 small test tubes which fit perfectly for little flowers MiniMe brings home.
Na zamaskování oprýskané barvy jsem uhačkovala řetízek z lněného motouzu a přilepila oboustrannou lepící páskou. Klasika řešení halabala. Zkrátka jsem to potřebovala honem, teď hned, znáte to :-)

To cover up the peeled off paint I used crochet string. I needed something fast to finish quickly. I didn't want to spend too much time with it. Not perfect but my style.


Takhle to vypadalo před časem. Měním to poměrně často podle sezóny a nálady. Tohle bylo období tavné pistole. Kávové a čočkohrachové koule a stromeček.

This is how it used to be some time ago. I'm changing it quite often according to seasons and mood. There were times I used hot glue gun a lot. I made the balls and tree out of coffee beans and legumes.

1 komentář:

Ajka-AllaK řekl(a)...

Tvoje rýchlo rýchlo a hneď tvorenie ma fascinuje. Nádherné - zas.