..

..

Stránky

pátek 31. srpna 2012

Prošívání/Hand quilting

V poslední době zkouším kde co. Vždycky se mi líbilo ruční prošití a tak jsem ho plánovala i na svoji deku. Jen jsem si nebyla jistá čím si vyznačím čáry, aby to bylo rovně. V blogu u jamaly jsem narazila na tip s malířskou páskou a je to perfektní. Díky!

I like hand quilting. It gives the quilt a personal touch. I skipped the half hexagons and decided to quilt it little differently to show the chevron pattern little bit more. I used masking tape to "draw" the lines on quilt. I found this tip on one blog I follow.





2 komentáře:

Korfela řekl(a)...

No tak Ve ... to je paráda ... to je fakt paráda

jamala řekl(a)...

První hexagony, které se mi líbí, paráda. Tu fintu s páskou jsem taky někde odkoukala, jenže nevím kde. Jana