..

..

Stránky

úterý 18. září 2012

Vyhrála jsem/Lucky me


Včera jsem našla dva čtyřlístky a odpoledne jsem vyhrála poslední losování Zakka Sew Along. Chtěly jsme s Viki kouknout jak vypadá dříve nalezený čtyřlístek a bylo dost těžký ho v knížce nalézt, tak aby to příště bylo snazší uložila jsem je na stranu č100. A cože jsem to vyhrála? Látkový balíček Le Femme od Roberta Kaufmana. Juchú!

Yesterday I found two quartefoils. We found one some time ago and wanted to see it but it was hard to find. That's why I placed those on page No. 100 so it'll be easier next time. And guess what? In the afternoon I won the very last draw of Zakka Sew Along. Pretty bundle of Le Femme from Robert Kaufman. Lucky me! I just hope it won't get lost on the way.



A to není všechno. Před pár dny jsem vyhrála balíček (charm pack) Summersville na blogu jedné australanky, který pravidelně sleduju. Dnes dorazila obálka, takže juchú podruhé. Ještě nevím co z něho ušiju, zatím se kochám a užívám si i osobního vzkazu z druhého konce světa.

That's not all! Couple of days ago I won charm pack of Summersville over at Fiona's blog. I do like to watch what's going on down under. I have received the envelope today. I'm very excited. Not sure what I'll make out of it. I'll be just watching it for a while, feeling great that I got something from the other side of the world. No matter what I make out of it, it'll be special. My first charm pack ever!

Chcete se taky zúčastnit nějaké soutěže? Můžete. Mám pro vás dva tipy. Právě probíhá měsíc s knížkami o tvoření. Už příští týden můžete zaslat do soutěže cokoliv, co jste ušily podle nějaké knížky. Více informací najdete na blogu Craft Buds.
Anebo ušijte něco z návodů od Moda Bake Shop a přes Pinterest zašlete do soutěže. Šance jsou malé, ale jsou :-)

If you want to win something too, you have a chance. In case you haven't heard about Craft Book Month here's the link.
There is also something going on Moda Bake Shop you might want to check it out.

9 komentářů:

Cherryn řekl(a)...

Gratuluji!! Jsi neuvěřitelná! :-)

jamala řekl(a)...

Gratuluji Jana

Dadouch řekl(a)...

Posílám velikánskou gratulaci .....

Katka řekl(a)...

Moc moc gratuluju!!!! :-)

Eva Jehličková řekl(a)...

Vexičko, moooc gratulujuuu!

vexa řekl(a)...

Díky moc všem za gratulace!

Unknown řekl(a)...

To je spousta dobrých zpráv najednou... Gratuluji a už se těším na tvůj blog o tom, co všechno jsi z těch vyhraných látek ušila :-D

Monika řekl(a)...

Tak to moc a moc gratuluji. Usmálo se na Tebe štěstí, ale zasloužíš si to. Ty krásné Zakka věcičky, které jsi tu prezentovala, si o odměnu přímo říkaly.....užívej si pocit štěstí a výhry.

PS: Také jsem vyhlásila na svém blogu jednu takovou malou soutěž, tak se můžeš také přidat. Třeba zase budeš mít štěstí. Říká se přeci do třetice....:-D

vexa řekl(a)...

Díky. Mrkla jsem a napsala :-)