..

..

Stránky

pátek 9. listopadu 2012

Prošívání/FMQ

Špendlení není moje oblíbená část, musím si přikoupit další zavíráky. Mám ty prohnuté i obyčejné středně velké za pár kaček a jsou dobrý. Ty části, které jsem se chystala prošít jsem nechala bez zavíráků. Zítra musím mít komplet hotovo, takže moc času na trénink mi nezbylo. V jednu chvíli jsem to chtěla vzdát a prošít jenom rovně, to místo na dece lehce najdete. Pak jsem se do toho pustila svým hala bala stylem, přimouhřila oči nad nedokonalými začátkami a nepravidelnou délkou stehu a mám prošito. Je tam spousta a spousta chyb, ale když se na to člověk kouká jako na celek, tak se to dá. Nit je provázaná pěkně na obě strany a ta nepravidelnost mě netrápí. Jako obvykle mám pocity smíšené, chvíli jsem nadšená a pak mám zase pochybnosti, ale jsem na dobré cestě a termín snad stihnu.
My first FMQ is finished. I was thinking many times that I must be out of my mind. I have never done this before. As I need this to be ready by tomorrow I had no time for practice. I tried it for little while than I wanted to give up and decided to quilt in straight lines. You can spot those line in there. That was no good so I just went for it. It was a lot of adrenalin. This is my third quilt so you can imagine the level of my skills in quilting itself. I have quite mixed feelings about it. I'm proud and happy but on the other hand I know there are many and many mistakes and I feel bad about it. As complex is not that bad but no closer observation allowed. Oh well, I'm on my way to complete this on time so I better keep going.




6 komentářů:

Marta Dupkalová řekl(a)...

veľmi pekne si to prešila ... fakt skvelý výber, ide k celkovému vzoru ♥

Napadnicek řekl(a)...

hezká,bude,supr.Já tu mám už 2měsíce top a nejsem schopá ho prošít rovně :-(

Kristy @ Quiet Play řekl(a)...

Oh it looks fantastic! You're FMQing on your third quilt - you're amazing! I'm only just starting to get brave enough to try FMQ. It definitely is a whole new technique to learn - but looks like you are doing a fabulous job on it!

Sandra :) řekl(a)...

Vera it's gorgeous - OMG I can't even think about doing anything that nice - I barely do anything other than stitch in the ditch quilting because I'm just too nervous! You did an amazing job!

Elentari řekl(a)...

WOoow,... to je něco:) můžu se zeptat, to jste prošívala halabala od oka nebo jste si to předkreslila/měla šablony?
Takovéto věci mě lákají, ale nemám dost odvahy ani zkušeností... :-)

vexa řekl(a)...

Vzory co se dají najít na netu jsem moc nestudovala, protože jsem se bála, že je nezvládnu. Ty bublinky jsem už dřív viděla a chtěla je zkusit, ostatní jsou takové jednoduché tahanice od oka. Zkuste to, je to vzrůšo :-)