..

..

Stránky

úterý 15. ledna 2013

Stash-Buster Challenge


Few of my friends joined in the fun event called Stash-Buster Challenge over at Ana-BC and Linda. I don't want to be left behind so here I am. Not a huge stash but I would like to at least make few pairs of socks I planned long time ago. Even better if I make something else along the way. Looking forward the inspiration.

Nechala jsem se zlákat další společnou akcí tentokrát na téma pletení a hačkování. Principem je využít co nejvíc vlny ze syslírny. Já nejsem moc velký sysel, ale ráda bych alespoň dokončila plánované ponožky. Pokud se zadaří i něco dalšího, bude to fajn. Ola ola, díky Leni!
 
 
I used to knit a lot but these days are gone. All I got is this Ikea box and few other yarns. Those were meant for hair on fabric dolls.

Dřív jsem pletla opravdu hodně, ale ta doba je dávno pryč. Teď tu mám jednu Ikea krabici a pár dalších klubíček na vlasy pro případné andělky či panenky :-)

First I would like to finish these socks. I started both at the same time. It's kind of experiment but it doesn't really work since it's in the box for few months already.

Ráda bych dokončila tyhle rozpletené ponožky. Už se mi stalo, že jsem upletla jednu a tu druhou až za hrozně dlouho. Pro jistotu jsem tedy začala obě najednou, ale už mi leží v krabici nějaký ten pátek a né né je doplést.
 
I have also found this UFO in my stash. I have it for years and I'm not able to throw it away. I'm just moving it from one box to another one. It started as summer top. Nowadays I see two front panels on pillow covers. I think they would be pretty but don't really fit into our home. I'll be more than happy to send these away if anyone is interested to work on those.

Pak jsem tu taky našla tohle rozpletené veledílo co přendávám z krabice do krabice a nejsem schopná to vyhodit. Původně to měl být letní vršek. Dneska z toho vidím 2 polštáře. Řekla bych, že by to bylo vcelku hezké našité na světlou látku, ale tento styl my doma nemáme. Pokud máte zájem si takové polštáře vyrobit, ráda vám to celé pošlu. Rozměr je cca 50x50cm.



10 komentářů:

Katka řekl(a)...

Vexi, ty kytičky jsou samostatné? Ty bych možná uživila...
Jinak vítej v projektu a těším se, co vytvoříš :-)

K.

vexa řekl(a)...

Díky. Ćást je jich sešitá a pak kupička nesešitých. Když se nikdo neozve, že by chtěl realizovat ty polštáře, tak ti je ráda pošlu.

Ana BC řekl(a)...

Welcome to the Stash-Buster Challenge :-)

Korfela řekl(a)...

;-) Jsem ráda ... moc

kat129 řekl(a)...

Love the new look of your blog - so clean and crisp!!!! And those socks are fantastic - excited to see them done. What is that yarn you are using? The colors scream cozy.

Elentari řekl(a)...

Ty kytičky musela být strašná piplačka! :-) Ale jsou krásné :-)

Sandra :) řekl(a)...

That sock yarn is gorgeous! I have some yarn downstairs too, for crafting and making drawstrings for gift bags, lol. Good luck with the challenge - I bet most of us (including me, lol) have more than a few UFO's!

linda řekl(a)...

Welcome to the challenge I'm looking forward to seeing your projects :)

Katka řekl(a)...

Včera jsem měla blázinec, tak jsem už zapomněla nakouknout. Tak kdyby nikdo nechtěl dělat ty polštáře, tak bych si vzala ty kytičky. Ale jestli jsi se s nima dělala, tak nechceš za ně něco?

vexa řekl(a)...

Katko nemůžu na tebe najít email, tak mi prosím napiš domluvíme se :-) halabalastyle@gmail.com