..

..

Stránky

pondělí 4. února 2013

Accordion bag


Let me introduce you new pattern by Sara Lawson - Sew Sweetness called Accordion Bag. I follow her blog for a while and I replied to her post about pattern testers. I knew she'll have plenty to choose from but I give a go. Here is my version of her latest release. You can find this pattern in her shop.

Moje první letošní kabelka vznikla v rámci testování střihu Sáry Lawson. Její blog Sew Sweetness sleduju už delší dobu a tak jsem zkusila odpovědět na její výzvu, že hledá někoho, kdo by vyzkoušel její střihy před tím, než je dá do prodeje. Bylo mi jasné, že ji odpoví velké množsví lidí, ale prostě jsem to zkusila a jsem jednou z těch, které testovaly její poslední střih zvaný Accordion Bag.
Her version is full of colors but I didn't have that much on hand by the time I was testing the pattern. I used squares from charm pack as these correspond well.

Její verze je krásně barevná, ale já zrovna neměla po ruce tolik odstínů a tak jsem použila čtverce z charm packu. Ty k sobě krásně ladí a navíc se mi hodily k té hlavní látce.
Check out the round shape of the side panel which is also featured on the flap. Well that's what I call design. Well done Sara!

Moc se mi líbí jak se opakuje oválný tvar na bočním panelu, tak na přední klopě. Je vidět, že si s celkovým vzhledem pohrála a to oceňuju.

It's pretty roomy. There is small pocket inside and the flat has a magnetic snap.

Je poměrně prostorná. Uvnitř je malá kapsa a klopa se zavírá na magnet.


Even though it's not so visible my original strap was not centered properly on one side. As I knew I'll have to fix it I decided to change the complete strap for a wider adjustable one. This way I'm able to wear it as messenger bag across the body. I have used the original strap and scraps for small size perfect zip bag by Oh, Fransson. It makes pretty set, don't you think?

Protože jsem halabala měřila ujel mi popruh na jedné straně trochu do strany. Bylo mi jasné, že to budu muset opravit a tak jsem se rozhodla, že vyměním celý popruh za širší se zkracovadlem. Takto lze tašku nosit i křížem přes tělo. Původní popruh a zbytky látek jsem použila na malou taštičku podle střihu co jsem vyhrála v prosinci. Docela povedená sada, co říkáte?

16 komentářů:

MiLe řekl(a)...

No krásná je a ta úžasná kombinace látek.

Katka řekl(a)...

Kabelka je fakt krásná a i barevně se mi líbí.

verpa řekl(a)...

Je nádherná a precizně ušitá.

jamala řekl(a)...

ty jsi tak akční, že to nestíhám ani komentovat. a hezky šiješ. j.

Katarina řekl(a)...

Jééé, ja som jej blog dnes zbežne prezrela, ale netušila som, že jedna z kabeliek je tvoja! :) Veľmi sa ti vydarila!

pegyna řekl(a)...

Kam se na tebe s ostatní hrabou, tvoje kabelka tam úplně září, je vidět jak je krásně ušitá :))))
Malá taštička se mi také moc líbí, ten vypadá moc dobře.
Měj se

Marie Králová řekl(a)...

To je špica. Perfektně ušito a krásně sladěné barvičky.Prima sada.

Kristy @ Quiet Play řekl(a)...

Such a beautiful bag! I love the colours you used!

Elentari řekl(a)...

Prosímvás, kolik má váš den hodin? Že jich má víc než mají normální smrtelníci?! Jinak to není možné...;-)

vexa řekl(a)...

Díky všem za milé reakce! Byla to pro mě zase nová zkušenost a nové věci jsou zábavné. A kéž by můj den měl víc hodin :-)

Sandra :) řekl(a)...

WHOA that bag is gorgeous! Love your colour choices, love the curves in the bag - very feminine :) That is a great bag! I just bought her dot dot dash pattern - this one is lovely too! (She's such a sweet lady - I hope she sells a TON of patterns) :)

Rosse007 řekl(a)...

Nádherná a barevně skvělá!

legato1958 řekl(a)...

It is just beautiful!

ANNabeLL řekl(a)...

Páni, ta je nádherná .. a i ta barevná kombinace. Je to přesně moje krevní skupina ;-)

Angela Lan řekl(a)...

I love those colors and fabrics! Where can I get them?

vexa řekl(a)...

Thank you. The main dot fabric is no brand local fabric and the others are from Ooh La La Charm Pack by Bunny Hill Designs for Moda.