..

..

Stránky

neděle 10. února 2013

WiP/šiju


Tento týden jsem neměla ani náladu ani čas na blogování, tak to vezmu dneska jedním vrzem. Mezi sešíváním kousíčků přes papír jsem přišila i rámečky na deku s obrázky. Musela jsem svoje slovo JOY ušít znovu, protože to původní je zřejmě na výletě kolem světa. Poslala jsem kamarádku na poštu, ať to pošle normálně, ale předem jsem si nezjistila jak dlouho to tam vlastně jde. Termín 60-90 dní je poněkud mimo, tak jsem to ušila znovu a poslala tentokrát letecky. Jo, chybama se člověk učí. Už jsem se dál nevydržela koukat na vzorkové bloky a na světě jsou první 4. Vypadá to, že tyhle vzorkový deky budou přesně to něco, co mně baví. Více info najdete zde: the Something New Sampler!
I didn't really feel like blogging this week. I'm trying to organize myself a bit and stay out of all the link up parties for a while plus my family keeps me busy. Anyway here's my progress in pictures. I had to redo my JOY block as the first one is going on a trip around the globe. This one is on its way by air so hopefully it'll make it on time. Next time I'm going to check the delivery dates in prior. In between the paper piecing I sewed the white borders on the animal blocks.
I couldn't resist to jump on board the Something New Sampler! This is probably my kind of thing as I really enjoy all those sampler blocks. I managed to do 4 and there are more to come.

Zamilovala jsem si vzor s názvem "tumbling blocks". Jsou to vlastně šestiúhelníky rozdělené na 3 stejné díly a rozhodně tohle nejsou poslední, které vidíte.

I fell in love with the pattern called "tumbling blocks". It's actually hexagons and I must try this pattern out as it's just love at the first sight.


5 komentářů:

Katarina řekl(a)...

Věri, ja som úplne hotová z toho, čo ty všetko stíhaš :)

vexa řekl(a)...

Kači šlo by daleko víc, kdybych uměla hospodařit s časem :-D

Katka řekl(a)...

Věruš, 60 - 90 dní to je lodí, co? Jednou jedinkrát jsem poslala kamarádce balík lodí a ti hňupové jí to pak rozjeli autem... Naše dobrý sušenky nahradili jejich a drobky Terka vyklepávala z knížky ještě dlouho. A korálkový stromeček se ztratil úplně. Takže teď vše jen letecky. Jenže tam jsem omezená 2 kg, aby to bylo pořád jako listovní zásilka.

vexa řekl(a)...

No to nejspíš bude lodí kolem světa :-) Já už mám taky poučení pro příště.

Sandra :) řekl(a)...

Everything looks wonderful - I love the blues you're using in your sampler, but I particularly love the jungle print - it's adorable! I haven't felt like blogging either - it's been cold and we've had big blizzards, and I'm trying to get things done before we go on vacation so I'm getting stressed. It finally warmed up a bit yesterday (in fact - it rained, lol) - I hope that's enough to knock the winter doldrums away! And BTW - you're a MINX, missy - I'll email you in a bit *ahem* !!!