..

..

Stránky

neděle 31. března 2013

An Sew On BoM - March


Last night I decided to jump back on the Sew On BoM. Here's my March block. I tried some fussy cutting this time. It's inspired by Anita's block. She used some selvedges in there. I wanted to take the pictures outside but guess what, it's snowing!

 
Včera jsem se rozhodla, že zase vyzkouším šití přes papír a znovu se zapojím do An Sew On BoM. To je akce, kde se každý měsíc šije jeden blok s tématem šití. Toto je březnový blok. Poprvé jsem si zkusila zakomponovat odstřižky s textem a dopadlo to vcelku dobře. Jestli se chcete přidat, mrkněte na odkaz a pojďte do toho! Chtěla jsem jít fotit ven, ale ono tam sněží!
 


 

7 komentářů:

verpa řekl(a)...

Moc hezké, takové jemňoučké, dívčí. A koukám, že sis taky zjednodušila ten šikmý konec cívek. Krásné Velikonoce.

Gina řekl(a)...

pretty block! i love the colors you used.

sedmives řekl(a)...

Krásná práce. Taky jsem se na to na to chystala. Jen mě odradil hned první bloček, nevím jak vytvořit metr, když nemám takovou látku. Jedině ho vyšít.

Sandra :) řekl(a)...

OOPS your spools are falling - better pick them up before the kids grab them, lol! Love the fussy cut selvage bit - very girly girl! :D

Chris Dodsley @made by ChrissieD řekl(a)...

great block and I love that use of selvedges :)

Kristy @ Quiet Play řekl(a)...

Looks great Vera! Well done on getting back into the paper piecing ;) Your selvedges look fab!

Katarina řekl(a)...

Tak predsa si sa znovu pridala! Super! :) Blok vyzerá výborne :)