..

..

Stránky

neděle 24. března 2013

Jarní/Spring bag


Poté co jsem ušila hybrida se třemi zipy mi napsala kamarádka, zda bych zvládla menší tašku. Proč to nezkusit. Představu o barvách měla jasnou, stačilo jen sehnat ten pravý odstín zelených zipů a ladícího popruhu. Přidávám odkaz, jde o zip B19 a popruh B22 limetka. Na zipovou část jsem využila návodu jako u hybridu. Doporučuji stříhat trochu větší, ať je prostor pro zarovnání. Chtěla jsem si vyzkoušet vnitřní díl z jednoho kusu a protočit tašku na boku. No samozřejmě jsem si tam zapomněla nechat otvor, tak došlo i na párání, ale jinak se mi tento způsob zamlouvá. V podstatě to jsou jen dva obdelníky, dole záševek na dno a je z toho epesní taška. Asi si jednu takovou taky spíchnu :-)

My friend asked me if I'm able to make small simple bag with zippers, similar to the hybrid I made. She new that she wants some fresh green zippers and strap. So this is her idea and I really like it so I might make this bright zipper contrast for myself as well. The construction is pretty simple, just two rectangles. The zipper part is based on this tut. I experimented a bit with the inner part and made it out of one piece and turn it on the side. Of course I forgot to leave a gap so the seam ripper had some work to do. I like the outcome though. I wouldn't mind keeping it.



9 komentářů:

Panenkománie řekl(a)...

Jsi naprosto úžasná, děkuji! :-)

Anonymní řekl(a)...

no tedy ta je PERFEKTNÍ ... že bych i já šla do 3D? :-D :-D :-D
pa Monika mopsinka

marikat řekl(a)...

Je veľmi pekná, príjemné farby
ale úplne super je i odkaz na popruhy - dlho som hľadala farebné a nenašla som, dakujem

verpa řekl(a)...

Líbí se mi moc, hlavně to zakončení zipu karabinkou je super nápad. A jak jsi na tom s BOM And Sew On? Díky tvému odkazu jsem se taky připojila, ale zatím stíhám na poslední chvíli - jak se začnou zveřejňovat výsledky bloků, tak zpanikařím a během dne rychle ušiju :)

El. řekl(a)...

Ta je vážně krásná, skvěle sladěná a barevné popruhy taky super. Díky Vexo za odkazy, inspiraci, motivaci, pokoukání :o). Jsi borec!

Stani řekl(a)...

ta taska nema chybu! je uuuuzasna!

jamala řekl(a)...

Krásná kombinace, já se na zipovou taky někdy chystám, ale po té tvojí si to možná rozmyslím, raději. Jana

pegyna řekl(a)...

skvělá taška, ty zipy s popruhem nemají chybu, o karabince na konci zipu ani nemluvím, skvělý nápad

The Patchsmith řekl(a)...

I love your fabric choices with the lime green thin strip breaking up the newspaper printer. Very stylish and nicely done - as always.