..

..

Stránky

úterý 2. dubna 2013

Bez odpovědi/No reply

Jeden "technický" článek. V poslední době docela ráda odpovídám na komenty přes email. Spousta z vás, ale nemá nastavenou emailovou adresu a tak se mi zobrazujete jako: noreply_comment. Mrkla jsem na net a v podstatě je to velmi jednoduché přenastavit. Pro vás návod v češtině.

 


Vpravo nahoře klikněte na "Profil služby Blogger"

Poté opět vpravo nahoře "Upravit profil"
Pak stačí zaškrnout "Zobrazit mou e-mailovou adresu"

**důležité! je třeba sjet na konec stránky s nastavením a kliknout na "Uložit profil" jinak se vám právě provedená změna neuloží. Pozor na to!

Chcete si to vyzkoušet? Napište komentář a já vám odepíšu. Dostane odpověď přímo na váš email, aniž by se zobrazila veřejně na blogu. Nedostane moji odpověď = soudruzi z NDR udělali někde chybu a zkusí to znovu :-)

Pokud raději originál návod v angličtině - klik.

You know it's fun to keep in touch via email. I used this tut to help my local friends. Does our language looks strange to you? I bet it does, lol. You should hear us talk.

11 komentářů:

Zuzana řekl(a)...

To ja resim uplne jinej problem - ctenari diskutujou na facebooku a ne pod clankama na blogu, a nevim, jak je k tomu primet.... tech moznosti je tolik, ze jsem v tom svete blogeru obcas trosku ztracena...

vexa řekl(a)...

napsala bych ti do mailu, ale jsi no-reply. právě tyto emaiové odpovědi jsou fajn, člověk má trochu interakce. diskuze na FB mi nevadí. kolikrát je pro mě jednodušší a rychlejší klinout jen "like". zajímalo by mě kolik komentářů napíšeš ty, víš jak to myslím, někde okomentuješ ty a příště zase on u tebe. všechno chce svůj čas.

Katarina řekl(a)...

Si poklad! Ďakujem! :) Také jednoduché, ale vlastne som ani netušila, že som bola no-reply.

pegyna řekl(a)...

Děkuji, tak jsem to snad zvládla, Petra

Sandra :) řekl(a)...

HAHA I figured out what the post was about by hovering my mouse over the clickable link --- I think sometimes people prefer to be No Reply bloggers (to prevent spam), most usually - they don't know they are!

Milky řekl(a)...

Pěkné,jak někdy někdo něco klidně přehlédne, nebo, spíše je nepoučený....hihihi.

Ajka řekl(a)...

Dobré to je, i když mě veřejně zobrazená odpověď na blogu nevadí:-))
Víc bych uvítala zrušení toho - dokažte že nejste robot - nevím jak u ostatních, ale mě to kolikrát i pětkrát hlásí, že robot jsem:-))
Ajka

vexa řekl(a)...

jasnačka, ale někdo třeba ani o této možnosti neví. Je fajn dostávat komentáře do mailu a zrovna na ně reagovat. Robota jsem zrušila, taky mívám potíž, někdy opisuju i 3x než se trefím.

Hanka řekl(a)...

Dobry prizpevek. Tak jsem si to tam zmenila. Pro mne tenhle blogovy svet je novy a nekdy mam z toho hlavu jak balon, ale nakonec si vzdycky nejak poradim, i kdyz to trosku trva :) Diky :)

Renata řekl(a)...

Ahojky,
super tak jsem se přenactavila "o)))
Mě zase hodně vadí to opisování textu -sama to mám vyplé i když chápu,že někdo to chce kvůli bezpečnosti.

Tvoje stránky jsou moc hezké ... máš tu krásné práce ♥

kecka zpod komonca řekl(a)...

wow, čtu dnešní příspěvek k nastavení blogu a šupla jsem se i sem,
takže - zkouška rozhlasu
(dle nastavení tam tu email adresu nastavenou mám, tak to aspoň vyzkouším)
Ď