..

..

Stránky

čtvrtek 4. dubna 2013

Na míru/Customized


Jestli sledujete můj blog, tak jste už jistě viděly nějaký ten domeček co jsem ušila. Někde jsem psala, že vyměním domeček za odstřižky a pár lidí se i ozvalo. Tohle je tedy jeden z těch na výměnu pro konkrétní osobu a tou je Amanda z Anglie. Dělá krásné prostírky, já si určitě nějakou ušiju, mrkněte k ní do obchůdku. Psala, že má ráda červenou, modrou a na dotaz co by tam nemělo chybět mi odpověděla, že srdíčko by bylo fajn. Chvíli mi trvalo než jsem vymyslela finální podobu, přece jen jsem chtěla, aby byl takzvaně na míru. Domeček už dorazil ke své majitelce a já jsem ráda, že můj záměr vyšel.
 
Remember my favorite project of all times? It's back! This time customized version for lovely Amanda. The Queen of mug rugs - The Patchsmith. Well it took me a while since I waited for the right idea and finally it came to me, lol. I have asked for her fav colors which are red and blue. I checked her blog and her cute mug rug patterns to find out what she likes. We exchanged few emails and agreed on little red heart embellishment. It's damn cute don't you think?


Chtěla jsem zkusit i něco nového a tak na zadní straně visí na šnůře deka. Aby to nebyla jen našitá aplikace, tak jsem deku olemovala :-) Na podšívku jsem dala káro, které hojně používá. Kousek nevyšel, tak jsem nastavila čistě bílou a dozdobila krajkou. V hlavě mám samozřejmě další nápady a taky pár nastříhaných domečků. A co jsem dostala výměnou za domeček se dozvíte zase příště.


I wanted to try something new. So here's tiny quilt with the binding on hanging in the backyard. Some patches on the roof and I had to add some gingham as well. You can spot some inside the pouch. I'm so glad Amanda likes her house. She already sent me some fabrics and more in return so I'll share that on Sunday Stash. Trading is fun!

9 komentářů:

El. řekl(a)...

Vexo paráda, ty vlčí máky a pidi deka jsou obzvlášť krásné. Stejně jako ty Amandiny prostírky.

Marta Dupkalová řekl(a)...

krásne !

marikat řekl(a)...

nádherné!

Jolana řekl(a)...

Joj, domeček je nádherný! Kdysi jsem šila taštičku "domeček" pro jednu malou slečnu. A vidím, že se mám ještě hodně co učit :) Deka na zadní straně nemá chybu!!! :) Krásné!
Přeji krásné dny, Jola

Anonymní řekl(a)...

ty jsi nezmar :-).... je krááásnej :-) Mopsinka

Tutinella řekl(a)...

oh my oh my, i love it! it's stinkin' cute! now this project entered my Wish List :)

danku řekl(a)...

moc pěkný domeček... ty detaily mě dostaly!

Napadnicek řekl(a)...

krásný moc

legato1958 řekl(a)...

This is so adorable and precious!
I love the special little quilt and the heart, special touches for Amanda!

Your work is lovely!
susie