..

..

Stránky

neděle 12. května 2013

Hrrr/Overexcited


Možná jste si všimli, že jsem trochu hrrr a lehce se nadchnu pro všechno možné. No a to se mi stává pořád, ikdyž nešiju. Občas mi to vydrží a dotáhnu věci do konce a občas to vyšumí. Před pár hodinama jsem se dočetla o jednom společném šití a hrrr jdu do toho :-) Možná jste si povšimli mého předchozího nadšení pro Retro Rubies QAL, čekám až mi dorazí moje verze časopisu ve kterém je střih, ale látky už mám koupené. Zatím jsem nadšená verzí, kterou uveřejnila organizátorka na svém webu viz. její foto níže.

Do you know what the side effect of my sewing break is? I'm kind of overexcited now. I planned to finish some UFOs first but I found out about one SAL and I'm jumping on board. How can you resist something called The Easiest Sew Along Ever. Tomorrow is the last day for joining in so that was quite quick decision making. Today I also want to share my excitement for the Retro Rubies QAL. I'm yet to receive the pattern but I got my fabrics already. I really like the version Alyssa shared on her blog (picture above). Isn't that pretty?


K mému rychlému rozhodnutí přispěla i hromada různě velkých kusů kůže, kterou jsem dostala od kamarádek. Díky! V plánu to nebylo, ale mám chuť s tím něco zkusit. S kůží jsem nikdy předtím nešila, tak pro začátek prubnu nějaké aplikace. Prohrábla jsem zásobu zipů a vybrala ty co ladí :-) Těšte se na další taštičky.


Last week my friends got me some leather scraps. It's a bit unexpected addition but I'm excited to try it as appliqué or some kind of embellishment first. I went through my zipper stash and picked those that goes well together. You know me, matchy matchy. Stay tuned for more pouches.

Linking up with Sunday Stash

4 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Koukám že už je máš skoro hotové:-))))
Ajka

vexa řekl(a)...

Výběr matroše je někdy to nejdůležitější ;-)

PaB řekl(a)...

Tak ty už jsi začala? Já tady ještě zápasím s "kostlivci"....
Pořád vyhlížím, kdy už se v obchůdku objeví náš časák - zatím nic.......

Finding Fifth řekl(a)...

That pile of sketch looks so tempting.