..

..

Stránky

čtvrtek 30. května 2013

Zakka Along 2.0


Vzpomínáte na loňský rok a moje Zakka šití? Bylo to moje vůbec první společné mezinárodní šití, kde jsem potkala spoustu ženských z celýho světa a pár z nich teď považuju za svoje kamarádky. Letos se šije podle knížky Patchwork, Please! od Ayumi Takahashi. Na její blog můžete mrknout tady - klik. Má svůj specifický jedinečný styl. Loni jsem zvládla všechny projekty, letos mám v plánu jen pár. Více informací o této akci můžete najít ve skupině na flickru. Knížka mi dorazila včera, akorát včas. K tomu jsem si přikoupila Praženu. Miluju domečky a tak jsem nemohla odolat tomu na titulce. No a pár látek co jsem ulovila na netu. Když někdo prodává přebytky, nesmím u toho chybět.


I'm sure you already know about the Zakka Along 2.0. It's coming! I have received my copy just in time. I didn't feel like buying the book at first but I like all the ladies involved in this SAL plus I like Ayumis' style. Last year's Zakka SAL was my first SAL ever and it was great. I met so many lovely ladies and I get to call some of them friends by now so I changed my mind and I'm ready for the fun to begin. I'm not usually buying local crafty magazines but I couldn't resist that little house on the cover. I have a thing for houses that's for sure. I have also added few fabrics to my stash. When someone offers their leftovers I'm here to help. That's how I got these beauties. Something for boys and girls as well.


Ukažte ostatním co máte ve svojí syslírně a můžete vyhrát jednu ze dvou cen od Fiony z Finding Fifth. Ta na svém blogu slaví rok pořádání Sunday Stash, kde jedna druhé předvádíme co nového jsme si pořídily. Zapojit se může kdokoliv.


I'm linking up with Sunday Stash. Fiona is celebrating a year of her linky party and there is a giveaway as well. Don't miss it and show us what you got in your stash! Doesn't have to be on Sunday. It's open to everybody so I see you there!

8 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Tolik,tolik obdivuji tu krásu a šikovnost zde! M.

Finding Fifth řekl(a)...

Ooh I am glad you are going to be on the Sew Along this year too. I am not going to do all of the projects but I will be keen to see them all made up. I am glad to have met you through the last one Vera. It opened my eyes to the world of Negligent Style.

danku řekl(a)...

pěkné látky, už se těším, co se z nich vyloupne za nádheru!

Lendule53 řekl(a)...

Je, tu opičkovou mám taky:o), ta už je hodně stará, ale vypadá skvěle:o).

Mara řekl(a)...

Just saw your post on Sew Can She, and I was like I know her, okay I don't know you but I have just discovered you, lol. Someone gave you those fabrics, awesome!

Sandra :) řekl(a)...

Love the cars and monkeys prints, and that word/text print at the bottom - sweet!

Korfela řekl(a)...

Věrko, jsi mi měl napsat, bych knihu objednala rovněž a šila s tebou ... jééééé ... si představ, že námvčera odešel napaneláku kabel na internet a asi nám ho nevymění a my si budeme muset najít nějakého jiného poskytovatele. Tak jukám jen narychlo v práci. Lenka .. držím palec ... a úlovky jsou super! ... ty domečková ;-)

Panenkomanie řekl(a)...

Ta autíčkocá kolekce je senzační, stále nad ní dumám, co bych ušila pro kluky :-)