..

..

Stránky

středa 19. června 2013

Baleríny - část 2

Další část seriálu Baleríny. Ráda bych vám ukázala, že ušít domeček není vůbec složité. Ten můj se skládá ze tří pruhů, protože používám již předřezané čtverce. V knížce je šitý stylem srubu. Zatím jsem rozřezala a postupně vše sešila. Mám rozžehleno a připraveno na další fázi :-)


Před časem jsem tu psala o jednom časopise a společném šití. Časopis dorazil v pátek a moc se mi líbí, ale zatím se držím zpátky a nechci začínat nic dalšího dokud nedošiju tu novinovou deku. Zaujala mě tam mimo jiné i zajímavá deka složená z trojúhelníků.


Každopádně se držím plánu. Už mi zbývá prošít jen pár obdelníků a lem už mám připravený. Novinovou látku už nemám, tak to udělám opět proužkovanou.


To je tak asi vše. Ono jen zapnout žehličku v tomhle vedru je docela výkon :-)) Tak se neupečte a ve zdraví to vedro přežijte.

Žádné komentáře: