..

..

Stránky

pondělí 1. července 2013

Prázdniny

Tak dneska dětem začaly prázdniny. Co jsem nakonec poslala paní učitelce do školy? Mám ráda, když se na tom podílí i dítě, že to není jen dárek od maminky. MiniMe se letos naučila psát a tak na zadní stranu podkafíčka napsala přání vlastnoručně. Ještě loni to byl jen obrázek a teď už umí psát, číst i počítat. Domů přinesla samé jedničky, šikulka je to.


Na kupičce podkafíček zbývají ještě čtyři k dokončení. Jinak zmizela kupička s lodičkou, levandulí a hlavně jsem došila dlouho odkládanou deku, takže za červen mám rozhodně splněno. K tomu jsem o víkendu spíchla klobouk. Zatím jen zkušební kvůli velikosti. Ta je v pohodě, tak můžu střihnout na další. Všem přeju krásné prázdniny!

 
Pozn.: Anglický návod na velice podobný klobouk najdete ZDE. Pokud budete potřebovat poradit, napište mi na email.

7 komentářů:

Věrka řekl(a)...

Krásné dárky, klobouk boží - budu muset taky někde nějaký střih vypátrat. A jedničkářce moc gratulujeme.
mějte bezva léto Věrka

Olive řekl(a)...

To se někdo má, že má za červen splněno. :-) Já jsem jsem párala, a to i do slova, s dekou, takže mám tady hromádku, kterou jsem v červnu nedodělala.
Vexi, moc pěkně šiješ, vše máš takové čisté.

vexa řekl(a)...

Díky. Přidala jsem jeden odkaz do článku.

vexa řekl(a)...

Díky :-) a přeju pevné nervy s dekou. Občas to nejde, to je normálka ;-)

bezaz řekl(a)...

Veru, opat paradicka a mala skolacka ako krasne pise :) pekne ti odbuda z kopu ;)

Cettia řekl(a)...

To je náhodička, my máme taky se sovičkami, jen druhá látka je s puntíkem. Moc pěkně se Vám povedl. Šárka

The Patchsmith řekl(a)...

Very pretty mug rug and the hats are perfect - love both of them.