..

..

Stránky

neděle 15. září 2013

Hrdinové


Tak jsem se nakonec do toho tématu Hrdinové pustila a vznikly z toho Supermaní kaťata. Tahle bláznivá  myšlenka se mě prostě nechtěla pustit. Nakonec to byl docela rychlý projekt. Ono to taky není nic složitého. Středovou část jsem trochu vycpala, abych místo Supermaních kaťat neměla jen holčičí spoďáry. Na fotce to vypadá, že jsem to trochu přehnala, ale ve skutečnosti je to tak akorát. Což mně přivedlo na myšlenku, že by se to dalo využít i jako jehelníček :-)


Co se skrývá uvnitř?

Zadní strana.


Na účast v soutěži Le Challenge už zbývá necelý den, tak pokud máte něco k tématu, neváhejte se zapojit. Už bylo dokonce vyhlášeno téma na příště: Thriller. Hmm, tak to mi zatím evokuje jen toto: 


Pokud tohle není druh soutěže co by vás lákal, mám pro vás další tip. Ušily jste tento rok něco podle knížky? Napište o tom a přidejte svůj výtvor do soutěže na Craft Buds - Craft Book month 2013.

A na závěr vás musím pochválit. Vypadá to, že zapojit se do soutěže s Modern Patchwork za použití aplikace Rafflecopter vám nedělá potíže. Hezký zbytek neděle přeju!

1 komentář:

Kuře řekl(a)...

Tak teď jsem se pobavila. V první moment jsem přemýšlela, co je to za hrdinu. Až po chvilce mi to došlo a komentář mě v mém tušení utvrdil. Super originální nápad. Jen raději neukazovat před žádným chlapem, ten by asi ten jehelníček neodsouhlasil.