..

..

Stránky

úterý 29. října 2013

Drobnosti

Nejdřív ještě jeden Halloweenský projekt. Nepoužitou dýni z předchozího příspěvku jsem šoupla na kus látky a udělala takový větší jehelníček. Ta oranžovo černá kombinace má něco do sebe. Zadní strana je z odstřižků. Hadovku se mi podařilo připálit žehličkou, tak pozor na to!



A teď hezky zpátky k vánočním projektům. Na vánoční notu ladím už nějakou dobu a tak jsem se přidala k blog hopu s názvem Making Christmas. Princip je napsat si seznam a průběžně ukazovat jak si vedete. Seznam můžete modifikovat po celou dobu konání. Jde hlavně o inspiraci a vzájemnou podporu. Tento týden přišla inspirace od Kristy, která je blázen do šití přes papír. Předlohu na vánoční věnec poskytla ke stažení zdarma, ale jen na pár dní, tak, kdo má tuto techniku rád, ať neváhá a stahuje :-)

Já jsem jako první projekt ušila podkafíčko s kapsou na zadní straně. Do kapsy se může strčit vánoční přání a máte malý dárek pro kohokoliv.




Dnes mi dorazil vyhraný jelly roll. Ještě jednou děkuji všem, kdo hlasovali. A jaký jsem vybrala? No přece vánoční :-) Při hledání inspirace na netu mi do oka padla tahle hvězda, tak uvidíme jestli ji do vánoc stihnu. Necháme se překvapit.

1 komentář:

Jolana řekl(a)...

Jehelníček je nádherný!!! No jo, hadovku už jsem také připálila :( Je to raz dva. Podkafíčko máš také nádherné a opravdu praktické s tou kapsičkou, krásný nápad!
Krásné dny, Jola