..

..

Stránky

pátek 24. ledna 2014

Taška z Nordiky


O kolekci Nordika jsem tu už psala. Jedna z mála, která mi padla hned do oka. Já ji mám od Modern Patchwork a tento týden jsem ji zahlédla v doprodeji tzn. že už ji mají méně jak metr, že bych si ještě kousek koupila? Pořád jsem vymýšlela co bych z nich ušila. Nakonec jsem se rozhodla pro tašku 241 tote pattern od Noodlehead.


Nebyla jsem si jistá velikostí, ale nakonec mi vyhovuje. Je tak akorát, tak snad se osvědčí i při nošení. Na celou zadní stranu už látka nevyšla a tak jsem nastavila tmavší šedou.


Na vnitřek jsem použila českou režnou v odstínu oranžové.


A ještě společné foto s diářkem :-)


Hezký víkend přeju!

14 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Taška je boží! Nejen látka, ale i ten střih, takovou jsem ještě neviděla! Krásná! R.

Katka řekl(a)...

Věruš, taška je moc pěkná. Povedla se Ti.

Painka řekl(a)...

Ta je opravdu povedená, moc povedená. Super.

COSMO řekl(a)...

Je krásná a je to takový ten ideální tvar, že se do toho vejde hodně a nevypadne to. A ten diář je boží:).

Korfela řekl(a)...

Je opravdu nádherná .. tak tu bych asi uměla nosit holka ... víš .. dlouho, fakt dlouho jsem si žádnou neušila pro sebe a tento střih vypadá dost dobře a to hlavně díky tvému provedení ... to jo .. krásné látky ty pokušitelko

ANNabeLL řekl(a)...

Nádhera .. nevím, jestli se mám dřív koukat na perfektní ušití, nádherný střih a nebo úžasné látky :-)

Věrka řekl(a)...

super

kecka zpod komonca řekl(a)...

fakt nádherná, barevně i kapsičkově... miluju kapsičky

Unknown řekl(a)...

Krásná práce :)

sedmives řekl(a)...

Tak ta je opravdu povedená. Má však jednu chybu: Není moje. :-)

Anonymní řekl(a)...

Ta je úžasná

Ulla's Quilt World řekl(a)...

So lovely! :)
Greetings from Finland!
Hugs, Ulla

Jana řekl(a)...

Taška je nádherná!

JS řekl(a)...

Krásná kabelka. http://love-passion-faith.blogspot.cz/