..

..

Stránky

neděle 2. února 2014

Barevné spektrum


Už dlouho jsem si plánovala ušít něco ve stylu barevného spektra. Začalo to načrtky v programu Malování. Opravdu jednoduché, nemám žádný extra program a ani po něm netoužím.



Pak jsem svoje představy musela trochu korigovat. Látky co jsem měla doma neměly dostatečný kontrast na realizace první nebo třetí varianty a tak jsem se pustila do té prostřední.




Nakonec to není úplně přesně to co jsem si namalovala, ale i tak je to oku vcelku lahodící :-) Střih není z mé hlavy. Jako základ jsem použila tento, který jsem si trochu upravila. Uvidíme co s tím udělá prošití. Pro představu, čtverec má rozměr 1x1m.




Pro ty co mají chuť si zasoutěžit, přidávám odkazy na dvě právě probíhající:

Dárky z lásky - KLIK - ušily jste letos nějaký Valentýnský projekt anebo se chystáte? Tak to je právě pro vás. Termín je do 14.2.

Le Challenge - KLIK - téma "Vycházející slunce". Tato soutěž probíhá vždy 15. v měsíci, kdy se otevře link, kam můžete zaslat svůj projekt.

Tak hodně štěstí!

Žádné komentáře: