..

..

Stránky

úterý 25. února 2014

Druhá hvězda


Tak tu máme druhou hvězdu. Opět jsem využila volně dostupného návodu - KLIK. Musím se přiznat, že ze začátku jsem z látek moc nadšená nebyla, ale jak jsem přidala ten oranžový okraj, tak nějak mi to padlo do oka :-) Původně jsem plánovala mít ty nejtmavší ve středu, ale když jsem to poskládala dostaly se mi ty dvě lístečkové vedle sebe a nebylo to hezké, tak jsem to přeskládala a vzniklo z toho toto.


Látky jsou ze zásilky od Kataríny a do konceptu deky se mi nehodily a tak jsem z nich udělala tento samostatný projekt. Prošít si to ovšem celé musí sama, to není moje parketa :-)


Pravděpodobně to není poslední hvězda, kterou jsem kdy ušila. Návod je totiž povedený a na celou hvězdu je poměrně malá spotřeba látek.


Jen si teda nejsem jistá správným postupem sesazení celé hvězdy na podkladovou látku. To jsem psala už posledně. V tomto případě jsem si ty čtverce udělala větší než je doporučené v návodu a vyhovuje mi to tak lépe. Ta původní hvězda nám na zdi ještě visí a ta nová byla zrovna na mojí plánovací zdi (kusu vatelínu) a přišlo mi hezké je mít na fotce obě pro porovnání jak moc udělají barvy a celkové rozvržení.

21 komentářů:

Korfela řekl(a)...

je úžasná .. a moc chválím to vsazení do tmavé a hlavně větší rozměr podkladové látky

Radana řekl(a)...

wau tak to je vazne nadhera... ja bych chtela hvezdny ubrus do kuchyne ale na to potrebuju cas... ta treba do vanoc se do toho pustim :-)

Věrka řekl(a)...

Věru to je paráda. Nevím co se mi líbí víc :-)
měj se krásně Věrka

p.s. jsem zvědavá jestli se někdy k něčemu podobnému dopracuju :-)

Rosse007 řekl(a)...

Ty hvězdy jsou boží, naprosto skvělý!

El. řekl(a)...

Věrko jsi neuvěřitelná. A ta hvězda nádherná. Krása, smekám. A doufám, že si ji taky vyzkouším, líbí se mi moc ta varianta v návodu, půlka hvězdy...jojo, díky Věrko za parádní kousky, jsi fakt borec :-). Krásné dny. Eliška

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Hvězdy jsou obě parádní. Tento vzor jsem dlouho měla v kategorií "na to nemám". Nicméně jsem si prošla uvedený odkaz a vypadá to na zábavu :-) Děkuji a zdravím :-)

Jolana řekl(a)...

Obě se mi moc líbí, jedna sezónní, druhá na každý den :) Krásné!! Jola

Ajka řekl(a)...

Věruš máš jí dokonalou!

VěraŠ. řekl(a)...

Hvězdy jsou parádní. Krásně ušité i barevně se mi moc líbí. Děkuji též za odkaz na návod. Třeba se k tomu jednou také dokopu.

Katarina řekl(a)...

Věri, prešívanie nie je ani moja parketa, ale tá hviezda je tak nádherná, že ma to aspoň donúti konečne si sadnúť k šijaciemu stroju a dokončiť ju :) Si poklad :)

sedmives řekl(a)...

Je skvělá, děkuji za návod, ten se hodí. Je to pořádné lákadlo, že bych to taky zkusila? :-)

sedmives řekl(a)...

Ještě jednou jsem musela zaskočit. Zajímalo by mě, jak velké proužky jsi zvolila a jak velká deka Ti vznikla.

Napadnicek řekl(a)...

Nádherná.
Jak stíháš chodit do práce,starat se o domácnost atd.?
Obdivuju Tě?
Danka.

Anonymní řekl(a)...

Nádhera. Jsem začátečník a šiju si svůj první polštářek se sruby:-) Tohle fakt nechápu. Na kurzu prošíváme polštářek ručně. Proto se Vám do toho nechce? Kdyby jste to udělala na stroji tak by to trčelo a nedrželo tvar? Anita

Anonymní řekl(a)...

a ještě jsem se chtěla zeptat, můžete doporučit úplnému začátečníkovi časopis Marina quilt? Děkuji Anita

vexa řekl(a)...

Děkuji. Já teda prošívám převážně na stroji, ale nechce se mi do toho, protože nemám ráda tu fázi dělání sendviče a špendlení :-) Pak taky spíš zvládám jen rovné prošití jak je vidět na poslední fotce a volné prošívání mi moc nejde, protože jsem líná cvičit :-)

vexa řekl(a)...

Záleží co máte v plánu šít. Pokud vás projekty v tomto časopise oslovují, tak proč ne. Pokud nemáte problém s angličtinou, můžete se poohlédnout na internetu, kde najdete spoustu volně dostupných návodů zdarma i pro začátečníky.

vexa řekl(a)...

Ten otázník za "Obdivuju tě" mě vážně pobavil :-))) Díky moc!

vexa řekl(a)...

Holky, díky moc za milé komentáře!

Lada Pouková řekl(a)...

Teda ta je úžasná :-) nevím, jestli se k něčemu takovému někdy dopracuju....

AMA_tér řekl(a)...

páni, ta je fakt nádherná, krásně sladěná, prostě ji celou obdivuji... já bych u takových projetků nevydržela :-)