..

..

Stránky

neděle 1. června 2014

Echino taška


Opravdu jednoduchá taška z Echina. Na tento typ není ani třeba žádný střih. Chtěla jsem takovou přiměřenou velikost a přizpůsobila jsem ji potisku. Toho slona jsem tam prostě musela mít!


Základ je opravdu jen obdelník. Vnitřní díl dělám taky z jednoho kusu a protáčím pak v bočním švu.


Na dno dávám extra výztuhu a prošívám. Drží pak pěkně tvar.


Zip jsem vybírala, aby se mi hodil barevně a zrovna byl dělitelný. Tento typ jsem u tašky ještě nepoužila a přijde mi to vážně praktické. Když nepotřebuju mít tašku zapnutou, rozepnu a je z ní obyč taška s dobrým přístupem.


Uvnitř je jedna menší kapsa na mobil a jedna na zip. Zadní část je velice jednoduchá s kapsičkou na zip. Zip ladí s popruhem a prošitím u horního okraje :-)


Ještě jsem neviděla ošklivou tašku z Echina, z té svojí jsem nadšená, ikdyž je opravdu velice jednoduchá. Echino můžete pořídit třeba u Kataríny v jejím obchodě Modern Patchwork.

7 komentářů:

Silvia řekl(a)...

Je naozaj nádherná :-)

Katarina řekl(a)...

Věri, v jednoduchosti je krása :) A tieto veľké Echino vzory naozaj nepotrebujú zložitý strih, najlepšie vyniknú takto. Podľa mňa veľmi vydarená taška. A najlepší je tyrkysový zips, ten tam sadol dokonale :)

Gill řekl(a)...

Fabulous!

Unknown řekl(a)...

Nádherná!

Jitta řekl(a)...

A je krásná......moc:-)

Unknown řekl(a)...

Jako vždy - dokonalá ! A musím říct, že takový jednoduchý postup bych nevymyslela, super nápad :) A ten dělitelný zip se aspoň líp všívá.

Jill řekl(a)...

Úžasná taška, vypadá fakt jednoduše (tedy ne pro mě :D)