..

..

Stránky

pátek 15. srpna 2014

Domečky pro holky i pro kluky


Letos jsem jich moc neušila, ale pořád je mám ráda. Tentokrát i s doplňky od Stoklasy.


Nejvíc se mi líbí ty plastové kytičky na domečku s krávou a dřevěné květinky. Ten s krávou se mi vůbec líbí nejvíc.


Na zadní straně je taktéž něco.


Moje holky byly nadšené i z verze pro kluky a moc se jim líbily tlapky z fima.


Auta, garážová vrata a superhrdinové, to je to, co jsem vybrala pro kluky.


Tak snad udělají dětem radost.

7 komentářů:

Věrka řekl(a)...

Věru, jsou parádní. Vůbec se holky nedivím a nejspíš se nechám inspirovat. Měj se pěkně Věrka

Jolana řekl(a)...

Máš je moc krásné!!! Kdysi jsem ušila jednu jedinou domečkovou kapsičku, asi se budu muset polepšit :) Tvoje jsou parádní!
Hezké dny, hezký víkend, Jola

Fanny řekl(a)...

Domečkové kapšičky jsou super!!! Jste šikovná, obdivuji co všechno stihnete ušít.
Přeji hezký víkend, Lea

Korfela řekl(a)...

Ola Věrko .. jsou parádní ... já fandím stále tvým trpajzlíkům

lucijena řekl(a)...

Moc krásné domečkové kapsičky. Musím je taky někdy zkusit. Mám ráda takové pidi projekty :-) Lucka

vexa řekl(a)...

Děkuji za milé komentáře!

Unknown řekl(a)...

Miluju tyhle Vaše domečky. Ještě jsem neviděla ani jeden, který by se mi nelíbil.

Vlastně mám ráda celý blog. Za posledních 14 dní jsem ho "sjela" celý a tak nabitá tvůrčí energií jsem už dlouho nebyla.

Děkuju a ráda budu sledovat i dál.